Polityka Zwrotów

Polityka Zwrotów Akademii Herbaty

  1. Wprowadzenie Niniejsza Polityka Zwrotów określa warunki, na jakich Klient może dokonać zwrotu zakupionych produktów w Akademii Herbaty.
  2. Produkty spożywcze
    Zgodnie z obowiązującym prawem, produkty spożywcze nie podlegają zwrotowi ze względu na ich charakter. Klient przyjmuje do wiadomości, że po dokonaniu zakupu produktów spożywczych nie ma prawa do ich zwrotu.
  3. Produkty nie spożywcze
    a. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych akcesoriów do herbaty bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.b. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Akademię Herbaty o swojej decyzji w jednoznaczny sposób, np. poprzez e-mail lub pisemnie.c. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.d. Akademia Herbaty zwróci Klientowi należność za zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu, pod warunkiem, że produkt zostanie zwrócony w stanie nienaruszonym, nie noszącym śladów użytkowania.e. Jeżeli produkt zostanie zwrócony w stanie pogorszonym, Akademia Herbaty ma prawo obciążyć Klienta kosztami związanymi z pogorszeniem wartości produktu.
  4. Wyjątki Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu produktu nie przysługuje w przypadkach określonych w obowiązującym prawie, w tym w szczególności w przypadku zakupu produktów spożywczych.
  5. Kontakt Wszelkie pytania dotyczące niniejszej Polityki Zwrotów oraz zgłoszenia chęci dokonania zwrotu prosimy kierować na adres e-mail Akademii Herbaty lub bezpośrednio w naszym punkcie sprzedaży.
  6. Zmiany w Polityce Zwrotów Akademia Herbaty zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Zwrotów. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem.
Akademia Herbaty
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart