Możesz anulować zamówienie złożone online, w całości lub jego część, w ciągu 15 minut po złożeniu zamówienia. Przycisk pozwalający na anulowanie zamówienia jest widoczny tylko przez 15 minut po złożeniu zamówienia. Jeśli nie widzisz już tego pola, nie dajemy gwarancji możliwości anulowania zamówienia ale warto napisać na [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 725 129 862 o zaistniałej sytuacji. W ostateczności możesz odesłać do nas zamówienie po jego otrzymaniu. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.

Kolejne kroki, jak anulować zamówienie:

  1. Otwórz potwierdzający e-mail, który do Ciebie wysłaliśmy; znajdziesz w nim numer Twojego zamówienia.
  2. Otwórz zakładkę Moje konto > Historia zamówień
  3. Wejdź w zamówienie które chcesz anulować.
  4. Kliknij „Anuluj zamówienie”. Widoczne tylko przez 15 minut po złożeniu zamówienia.
  5. Teraz wybierz produkty, z których chcesz zrezygnować, podaj powód rezygnacji i potwierdź anulowanie.

Po zarejestrowaniu anulacji zamówienia lub usunięcia produktów (2 – 4 godziny), wiadomość e-mail z potwierdzeniem zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres. Za anulowane produkty otrzymasz od nas zwrot pieniędzy.

Pamiętaj! Nie masz możliwości anulowania zamówienia produktów wirtualnych.