Szybki obiad dla niecierpliwych. Choć mięso trzeba przygotować ok 3 godzin wcześniej, naprawdę warto.

Składniki:

  • 500 g gulaszu z indyka
  • łyżka soku z cytryny
  • 2 torebki herbaty TEEKANNE Detox & Slim
  • pieprz ziołowy
  • mrożona marchewka z groszkiem
  • puszka krojonych pomidorów
  • ugotowany na sypko czarny ryż
  • różowa sól himalajska
  • oliwa z oliwek
  • olej kokosowy do smażenia
  • świeża bazylia
  • seler naciowy
  • 2 listki świeżej melisy

Wykonanie:

Do miski wrzuć gulasz z indyka. Rozetnij torebki z herbatą i wysyp do filiżanki. Dodaj trochę oliwy z oliwek, sok z cytryny, pieprz ziołowy i sól. Wymieszaj i wlej do mięsa. Połącz mięso z marynatą i włóż do lodówki na kilka godzin. Po tym czasie rozgrzej dużą patelnię z niewielką ilością oleju kokosowego, wrzuć mięso i delikatnie smaż. Po chwili wrzuć pokrojonego w kostkę selera naciowego. Duś. Po jakimś czasie dodaj mrożoną marchewkę z groszkiem. Duś do chwili, aż marchewka będzie miękka. Następnie wlej pomidory z puszki, dodaj melisę i dopraw do smaku solą. Przykryj całość i duś około 15 minut. Przygotuj ugotowany na sypko czarny ryż. Podawaj w towarzystwie sałaty. Na ryż wyłóż mięso z warzywami.

Polecamy serwować razem z herbatą.

Smacznego!

Przepis został przygotowany przez autorkę bloga www.zkuchnidokuchni.pl.

logotyp


Komentarze