Za oknami pogoda wprowadza nas w coraz to lepszy nastrój. Temperatura na naszych termometrach idzie w górę, ptaszki ćwierkają, a otaczająca nas zieleń ożywa na nowo. Nie od dziś wiadomo, że takie sygnały zwiastują nadejście radosnej pory roku zwanej wiosną. Oczywiście do jej kalendarzowego powitania zostało jeszcze parę dni, ale i tak pomalutku w naszych domach rozpoczynany wiosenne porządki, czy też przygotowania do otwarcia kolejnego sezonu sportowego. Niektórzy z nas wolą najzwyczajniej spędzić ostatnie dni zimy wraz z kubkiem herbaty, gdyż uważają, że na uprawianie sportu jeszcze przyjdzie odpowiedni moment.

Herbata? Nie tylko dla sportowców

Wiosna? Odliczania czas zacząć

Naturalnie wiosna kojarzy się nam najczęściej z kwitnącymi kwiatami, śpiewem ptaków czy też poprawą pogody. Dla innych jest to również czas, w którym można rozpocząć przygotowania do nadchodzących świąt (nawiasem mówiąc chodzi o Wielkanoc). Bez wątpienia wiosenno-świąteczne porządki zajmują sporo czasu, zatem przed rozpoczęciem sportowego maratonu z odkurzaczem i całym sprzęt czyszczącym warto zrobić głęboki oddech i wypić filiżankę ulubionej herbaty. Dla naszego samopoczucia to bardzo dobre rozwiązanie. Jeśli pragniecie przygotować typową wersję herbaty wiosennej, oto receptura:

Składniki:

– 2 torebki herbaty Ceylon Teekanne,

– 500 ml wody,

– 1/2 dojrzałej pomarańczy,

– 1 soczysta mandarynka,

– 1 jabłko,

– 1/2 limonki,

– szczypta cynamonu,

– 2 małe łyżeczki soku malinowego,

– 2 łyżeczki brązowego cukru,

Aby przygotować wiosenną herbatę w pierwszej kolejności należy zaparzyć torebkę Ceylon Teekanne od 3 do 5 minut w temperaturze 100 stopni. Po tym czasie do herbaty należy dodać sok z pomarańczy, mandarynki, starte jabłko, cynamon oraz plasterki limonki. Następnie połączyć z malinowym sokiem i cukrem wedle upodobań. Taka herbata najlepiej smakuje na ciepło.

Sportowe inspiracje

Nie od dziś wiadomo, że zima to pora roku, podczas której lubimy siedzieć w domowym zaciszu z kubkiem gorącej herbaty.
Natomiast dla zapalonych sportowców wiosna to  czas, w którym można poszerzyć sportowe zajęcia o bieganie na świeżym powietrzu czy jazdę na rowerze. Jeśli jednak należycie do tej pierwszej grupy – nic straconego, ponieważ możecie również wprowadzić solidną dawkę wysiłku w wasze życie. Wiadomo, że nie od razu Rzym zbudowano i tak też jest ze ćwiczeniami. Najlepiej rozpocząć przygotowania we własnym domu, kilkunastominutowe rozciąganie, a potem wyruszajcie w teren. Na początku możecie przebiec jedno okrążenie, a potem dwa kolejne przejść spacerkiem. Jeśli nie lubicie biegać, to proponujemy basen, rower lub domowe ćwiczenia. Po zakończonym treningu  należy się nagroda. Zatem zaparzcie sobie herbatę Superfruits Teekanne i do tego sięgnijcie po jakiś owoc lub warzywną sałatkę.


Komentarze