Czas na zmiany

Jesień to dobry okres na zmiany, ponieważ znacznie więcej czasu spędzamy w swoich czterech kątach. Nie chodzi tylko o zmiany w postaci świątecznych porządków, ale również zmiany w naszym życiu. Niestety jesień to okres, w którym popadamy też w lekkie lenistwo, a wieczorami zaczynami myszkować w lodówce i podjadać. Przy okazji nieuchronnie zbliżają się święta, a to czas w którym nie mamy żadnych żywieniowych barier. Potem przychodzi wiosna, ptaszki ćwierkają, temperatura rośnie, a my tymczasem nie potrafimy się zmieścić w ulubione spodnie. W pewnym momencie zaczynamy żałować, że nie wykorzystaliśmy chłodnych miesięcy na sporą dawkę ćwiczeń czy zrównoważoną dietę.
Herbata na jesienne przesilenie w połączeniu ze zrównoważoną dietą i ćwiczeniami nie tylko wpłynie na naszą kondycję, ale również na zdrowie. Zatem jeżeli pragniecie przywitać wiosnę w zupełnie nowej odsłonie, to jest to odpowiedni moment na rozpoczęcie zmiany.

Herbata na jesienne przesilenie

Pierwszym krokiem w naszej małej drodze do sukcesu jest rygorystyczne usunięcie z lodówki niepotrzebnych kalorii. Kaloryczne produkty oczywiście można zamienić na różne owoce czy warzywa. Wieczorami zamiast podjadać ciasteczka, możemy śmiało sięgnąć po marchewkę. Do tego możemy również zastąpić  napoje gazowane herbatą na jesienne przesilenie. W tej kwestii istnieje spory wybór, bo jeżeli brakuje wam słodyczy, możecie zawsze sięgnąć po herbatkę owocową taką jak Teekanne Sweet Cherry, a jeżeli jednak wolicie pobudzić swój organizm do działania, to Earl Grey Teekanne sprosta temu zadaniu. Oczywiście herbatę na jesienne przesilenie można wzbogacić o brązowy cukier, miód bądź sok z cytryny.

Przychodzi czas na wdrożenie zrównoważonej diety. Zatem zapominamy o produktach tłustych, smażonych i zastępujemy je obiadkami w postaci dań na parze lub gotowanych. Możemy sobie jednak nieco pofolgować i zjeść danie przyrządzone na patelni grillowej. Kiedy to już uporamy się z kwestią żywieniową, nadchodzi kolej na aktywność fizyczną. Mamy na szczęście cały sportowy wachlarz możliwości do wyboru; czy to pływanie, czy bieganie, mała porcja ćwiczeń przed telewizorem lub większa dawka ćwiczeń na siłowni. Należy pamiętać, że najlepiej uprawiać sport przynajmniej 3 razy w tygodniu przez co najmniej godzinę. Jeżeli się odpowiednio zmotywujemy, czeka nas naprawdę piękna wiosna.

 


Komentarze