Czas postanowień

Koniec roku stanowi wyjątkowy okres. Cieszymy się z powodu nadchodzących świąt, które dają chwilę wytchnienia, a także naszą radość wywołuje zbliżający się Nowy Rok.  Każdy z nas chciałby wprowadzić zmiany w swoim dotychczasowym życiu, czy to w postaci kupna nowego samochodu, wyjazdu na wakacje marzeń czy też wprowadzenia zrównoważonej diety w celu zrzucenia wagi. Oczywiście Nowy Rok daje sporo możliwości, gdyż nie od dziś wiadomo, że jest to dobry moment na robienie postanowień. Oczywiście większość z nas głównie skupia się na zrzuceniu wagi, ponieważ przeważnie w okresie świątecznym za nadto folgowaliśmy sobie z jedzeniem. Zimowe miesiące również sprawiają temu, że jemy znacznie więcej, a ruszamy się mniej. W efekcie zdajemy sobie sprawę, że przytyliśmy, dlatego postanawiamy wraz z nadejściem Nowego Roku zrzucić nadprogramowe kilogramy.

Herbata Green Tea Teekanne – wsparcie podczas zrównoważonej diety

Oprócz zrównoważonej diety, która powinna opierać się na niskokalorycznych napojach jak herbata Teekanne Green Tea czy woda mineralna, odchudzanie powinno również polegać  się na ćwiczeniach fizycznych. Takie połączenie sprawi, że będziemy chudnąć zdrowo i z rozsądkiem. Wiadomo, że nie jest to łatwe zadanie, najważniejsze jednak aby nie podjadać ciężkostrawnych posiłków.
Nie powinniśmy z góry zakładać, że jeżeli decydujemy się na dietę nasze jedzenie będzie bez smaku. Przykładowo, podczas diety ważne jest, aby produkty były poddane odpowiedniej obróbce termicznej jak gotowanie, pieczenie, duszenie lub grillowanie. Do tego wręcz należy używać różnorodnych przypraw które pobudzą nasze kubki smakowe. Jeżeli chodzi o kwestię napojów podczas zrównoważonej diety, warto sięgnąć po herbaty zielone takie, jaką z całą pewnością jest herbata Teekanne Green Tea. Do herbaty zamiast cukru możemy dodawać miód, cytrynę, imbir albo sok pomarańczowy. Dzięki temu herbata będzie miała jeszcze bardziej intrygujący smak i aromat.

Jeżeli chodzi o odpowiednią temperaturę i czas parzenia, to herbata Teekanne Green Tea powinna być parzona od 3 do 5 pięciu minut w temperaturze 100 stopni. Oczywiście oprócz herbaty, zwłaszcza podczas intensywnych ćwiczeń również sprawdzą się woda z plastrem cytryny. Trzeba pamiętać, że nie można od razu narzucić sobie olimpijskiego tempa podczas ćwiczeń, lecz należy dostosować je do własnych możliwości.


Komentarze