Podczas wakacji nie odpuszczaliście gofrów, deserów i innych przysmaków, a teraz jesień się zbliża i nie potraficie zapiąć się w spodniach, lub uważacie, że niektóre ubrania prawdopodobnie skurczyły się w praniu? Nie zapominajcie, że sezon na kostiumy kąpielowe trwa na basenie cały rok. Zatem czas najwyższy podjąć odpowiednie kroki, aby móc się zaprezentować w ulubionym bikini. Odpowiednia motywacja i trochę wysiłku fizycznego to świetna recepta na odchudzanie. Herbata stanowi natomiast świetny dodatek do picia podczas stosowania zrównoważonej diety.

Od czego zacząć?

W pierwszej kolejności powinniście pomyśleć o jakiejkolwiek formie aktywności, która będzie wam sprawiać przyjemność. Wybór jest dosyć prosty ponieważ możecie zdecydować się na bieganie, pływanie czy też aktywność ruchową na siłowni. Kiedy już decyzja zapadnie, należy wdrożyć ćwiczenia w codzienny rozkład dnia lub tygodnia. Oczywiście na początku lepiej zacząć powoli, czyli uprawianie sportu dwa razy w tygodniu będzie jak najbardziej wskazane. Dobrym partnerem podczas siłowych zmagań może być zarówno woda mineralna jak i herbata Teekanne White Tea Red Berries. Naturalnie po kilku miesiącach stosowania ćwiczeń i zrównoważonej diety możecie zwiększyć częstotliwość ćwiczeń fizycznych, bądź też wprowadzić nową formę aktywności. Dla waszego odchudzania taka dawka ćwiczeń będzie wręcz wskazana.

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia!

Od dawien dawna wiadomo, że na nasze odchudzanie wpływa odpowiednio zrównoważona dieta. Zatem dzień powinniśmy rozpocząć od niskokalorycznego śniadania i kubka zielonej herbaty Green Tea Orange Teekanne. Zamiast białego cukru możecie użyć brązowego lub miodu. Niestety wszelkie posiłki wysoko kaloryczne na okres odchudzania muszą iść w odstawkę, a na ich miejscu powinny pojawić się owoce, warzywa, dania pieczone lub gotowane.

Ćwiczeń nigdy dość!

Naturalnie podczas odchudzania warto zastąpić nasze codzienne nawyki namiastką formy aktywności. Jeżeli przykładowo mieszkacie blisko swojej pracy, może to znak, żeby zacząć chodzić do niej piechotą, a podczas cieplejszych dni jeździć na rowerze? Macie w swoim bloku czy też kamienicy windę? Wchodzenie i schodzenie po schodach z całą pewnością wam nie zaszkodzi. Podczas weekendów możecie wybierać się na spacery wraz z najbliższymi osobami. W taki oto sposób możecie zwiększyć częstotliwość aktywności fizycznej.


Komentarze